بازنمايي زنان در تبليغات تجاري نشريات عنوان به بستري براي شکل گيري هويت آنان

عنوان:بازنمايي زنان در تبليغات تجاري نشريات عنوان به بستري براي شکل گيري هويت آنان.

نویسنده:مریم مختاری، محمدصادق رجایی.

تاریخ دریافت:25/12/94.

تاریخ پذیرش:18/07/95.

دانلود مقاله

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

نقش و جایگاه زن در ایل بختیاري در دوره قاجار از دیدگاه سیاحان اروپایی 1210( تا 1344ق /1796 تا 1925م )

عنوان: نقش و جایگاه زن در ایل بختیاري در دوره قاجار از دیدگاه سیاحان اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button